Alles

  • dec262016
    faqs

    Hoe kan ik een medewerker uitzoeken?

    Voorkeur persoon/kapper(ster) is mogelijk om dit te kiezen in het afsprakensysteem. Voor Doornspijk is dat: Martin, Lucia, Esther, Linda of…

    Lees meer
    Martin's Haarmode
  • dec262016
    faqs

    Hoe maak ik een nieuwe afspraak?

    Door op de juiste filiaal knop te klikken van filiaal DOORNSPIJK of filiaal ELBURG.

    Lees meer
    Martin's Haarmode
  • dec262016
    faqs

    Hoe kan ik een tijd uitzoeken?

    Als u een datum hebt gekozen kunt u daarna de tijd aangeven vanaf wanneer u kunt! Het systeem zal altijd…

    Lees meer
    Martin's Haarmode
  • dec262016
    faqs

    Hoe kan ik mijn vorige afspraken zien?

    Dit kunt u zien bij het opnieuw inloggen in het afsprakensysteem of op uw email bevestiging in uw mailbox.

    Lees meer
    Martin's Haarmode
  • dec262016
    faqs

    Wat betekent product?

    Product betekend welke complete behandeling u wenst bij bezoek in 1 van onze kapsalons.

    Lees meer
    Martin's Haarmode
  • dec262016
    faqs

    Hoe kan ik een sms laten verzenden als ik de afspraak heb?

    U kunt voor het versturen van de afspraak bevestiging kiezen voor een sms-herinnering van 10 – 20 minuten of 1…

    Lees meer
    Martin's Haarmode
  • dec262016
    faqs

    Hoe kan ik zien wanneer in een afspraak heb?

    Dit kunt u zien als u opnieuw inlogt bij ons afsprakensysteem. Of even kijken als u een bevestigings-email hebt ontvangen.…

    Lees meer
    Martin's Haarmode
  • sep102016
    faqs

    Hoe werkt het afsprakensysteem?

    Dit werkt heel simpel door de aanwijzingen te volgen. Iedereen kan het.

    Lees meer
    Martin's Haarmode