-
faqs
Hoe kan ik een medewerker uitzoeken?
Lees meerVoorkeur persoon/kapper(ster) is mogelijk om dit te kiezen in het afsprakensysteem. Voor Doornspijk is dat: Martin, Lucia, Esther, Linda of…
3 -
faqs
Hoe maak ik een nieuwe afspraak?
Lees meerDoor op de juiste filiaal knop te klikken van filiaal DOORNSPIJK of filiaal ELBURG.
-
faqs
Hoe kan ik een tijd uitzoeken?
Lees meerAls u een datum hebt gekozen kunt u daarna de tijd aangeven vanaf wanneer u kunt! Het systeem zal altijd…
-
faqs
Hoe kan ik mijn vorige afspraken zien?
Lees meerDit kunt u zien bij het opnieuw inloggen in het afsprakensysteem of op uw email bevestiging in uw mailbox.
-
faqs
Wat betekent product?
Lees meerProduct betekend welke complete behandeling u wenst bij bezoek in 1 van onze kapsalons.
-
faqs
Hoe kan ik een sms laten verzenden als ik de afspraak heb?
Lees meerU kunt voor het versturen van de afspraak bevestiging kiezen voor een sms-herinnering van 10 – 20 minuten of 1…
-
faqs
Hoe kan ik zien wanneer in een afspraak heb?
Lees meerDit kunt u zien als u opnieuw inlogt bij ons afsprakensysteem. Of even kijken als u een bevestigings-email hebt ontvangen.…
-
faqs
Hoe werkt het afsprakensysteem?
Lees meerDit werkt heel simpel door de aanwijzingen te volgen. Iedereen kan het.