Prijslijst
Alles
Hoe kan ik een medewerker uitzoeken?
Voorkeur persoon/kapper(ster) is mogelijk om dit te kiezen in het afsprakensysteem.
Voor Doornspijk is dat: Martin, Lucia, Esther, Linda of Madelon.
Voor Elburg is dat: Truus, Gerlien, Corine, Madelon of Bertine.
Hoe maak ik een nieuwe afspraak?
Door op de juiste filiaal knop te klikken van filiaal DOORNSPIJK of filiaal ELBURG.
Hoe kan ik een tijd uitzoeken?
Als u een datum hebt gekozen kunt u daarna de tijd aangeven vanaf wanneer u kunt!
Het systeem zal altijd maar een beperkt aantal tijden weergeven.
Dit betekend dat u wel de juiste vanaf tijd aan geeft om de tijden keuze naar uw wensen te kunnen zien.
Hoe kan ik mijn vorige afspraken zien?
Dit kunt u zien bij het opnieuw inloggen in het afsprakensysteem of op uw email bevestiging in uw mailbox.
Wat betekent product?
Product betekend welke complete behandeling u wenst bij bezoek in 1 van onze kapsalons.
Hoe kan ik een sms laten verzenden als ik de afspraak heb?
U kunt voor het versturen van de afspraak bevestiging kiezen voor een sms-herinnering van 10 – 20 minuten of 1 – 2 uur van te voren.
Hoe kan ik zien wanneer in een afspraak heb?
Dit kunt u zien als u opnieuw inlogt bij ons afsprakensysteem. Of even kijken als u een bevestigings-email hebt ontvangen.
U krijgt ook altijd een herinnerings-email 24 uur voor aanvang afspraak.
Hoe werkt het afsprakensysteem?
Dit werkt heel simpel door de aanwijzingen te volgen. Iedereen kan het.