Prijslijst

Prijslijst

Alles

  • Hoe kan ik een medewerker uitzoeken?

    Voorkeur persoon/kapper(ster) is mogelijk om dit te kiezen in het afsprakensysteem.

    Voor Doornspijk is dat: Martin, Lucia, Esther, Linda of Madelon.

    Voor Elburg is dat: Truus, Gerlien, Corine, Madelon of Bertine.

  • Hoe maak ik een nieuwe afspraak?

    Door op de juiste filiaal knop te klikken van filiaal DOORNSPIJK of filiaal ELBURG.

  • Hoe kan ik een tijd uitzoeken?

    Als u een datum hebt gekozen kunt u daarna de tijd aangeven vanaf wanneer u kunt!

    Het systeem zal altijd maar een beperkt aantal tijden weergeven.

    Dit betekend dat u wel de juiste vanaf tijd aan geeft om de tijden keuze naar uw wensen te kunnen zien.

  • Hoe kan ik mijn vorige afspraken zien?

    Dit kunt u zien bij het opnieuw inloggen in het afsprakensysteem of op uw email bevestiging in uw mailbox.

  • Wat betekent product?

    Product betekend welke complete behandeling u wenst bij bezoek in 1 van onze kapsalons.

  • Hoe kan ik een sms laten verzenden als ik de afspraak heb?

    U kunt voor het versturen van de afspraak bevestiging kiezen voor een sms-herinnering van 10 – 20 minuten of 1 – 2 uur van te voren.

  • Hoe kan ik zien wanneer in een afspraak heb?

    Dit kunt u zien als u opnieuw inlogt bij ons afsprakensysteem. Of even kijken als u een bevestigings-email hebt ontvangen.

    U krijgt ook altijd een herinnerings-email 24 uur voor aanvang afspraak.

  • Hoe werkt het afsprakensysteem?

    Dit werkt heel simpel door de aanwijzingen te volgen. Iedereen kan het.